I förvar

 
 Det är så roligt med fina bebisgrejer! Jag kommer ihåg månaderna innan Teo kom och jag plockade fram och tillbaka med hans saker. Den gamla sovkorgen som jag var så nöjd med, fårskinnsfällen, de virkade leksakerna och hans pluttiga kläder. Julen då han låg i magen fick vi så fina bebispresenter, bland annat den här söta, söta matservisen! Jag har för övrigt ingenting emot och skaffa saker långt i förväg. Varför inte?? Det är ju så himla kul! Och då kan man ju självfallet njuta av det fina lite längre! Just nu håller jag till exempel på att leta runt på blocket efter ett litet bord och stolar att ha i barnkammaren. Han har ju ingen nytta av dem än, men jagvill pyssla med det. Njuta av det! Jag tycker om att kunna ta fram något, klämma och känna och beundra och få längta lite tills de ska användas!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0