Gosiga barnfiltar


Jag har sytt en varsin mysfilt till ungarna. Eller snarare har jag sytt ett varsit påslakan, men väljer att kalla dem för filtar. Fyllde dem med två fluffiga täcken som vi hade över. Mjuka och goa och varma!


Sydda i sann jag-tager-vad-jag-haver-för-jag-känner-inte-för-att-åka-till-tygaffären-anda. Dessutom blir jag ju helnöjd när jag kan använda nåt som bara ligger här hemma. Eller hänger. En gardin fick sätta livet till och slets ner från sin stång. Ingenting är säkert när jag är i zonen.


Lite olika och lite lika. Jag hade syskonvagnen i åtanke först, men insåg att ingen filt kan slå en bra åkpåse! Nu ligger de i vardagsrummet och är gosiga. Utmärkta att sova på, gömma sig under och leka på på golvet. Allt av sånt jag hade hemma!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0