Tillfälligt i vagnen


Helgen bara flög förbi! Här är bilder från den kyliga fredagen. Jag stoppade ner ungarna i vagnen för en promenad till affären där bland annat mjölk och saffran skulle införskaffas. 



Om vi bara ska promenixa tycker jag om att inte ta på barnen så överdrivet mycket kläder, här låg temperaturen runt noll och det var ganska ruggigt. Min melodi är att dra på med fluff istället, det är nämligen så jag skulle föredra det själv! Teodor fick gosa in sig i sitt gamla täcke med pill-band. Uggletyget köpt på Ikea.



Olivia mös i den öppna dunåkpåsen. Till det min favoritfilt. 


Gemensamt för dessa tre är att ena sidan på samtliga är ett återanvänt tyg och den andra ett nyköpt. Inte så dumt. Nu tänkte jag sätta åkpåsen i Olivias singelvagn och sy något nytt mer enhetligt till syskonvagnen. Får se vad jag hittar på, men det lutar nog åt ett varsit täcke. Kanske ännu ett gammalt lakan som får ett nytt liv?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0