Lite nytt

Igår tog jag med mig Olivia för att veckohandla. Jag passade även på att titta på lite nya kläder till mig själv. Skruttan var ju inte överdrivet förtjust i att bara titta på medan jag speglade mig, så det slutade med att jag valde ut några plagg som jag köpte för att ta hem att prova. Det är ju också ett sätt att göra det på. När jag fick känna och klämma i lugn och ro valde jag att behålla bland annat två klänningar och en skjorta. 



Jag tittade även efter ett smycke till Göran att få barnens namn skrivna på. Kan bara inte bestämma om det ska vara ett halsband eller ett armband. Jag tycker det är så himla fint att kunna bara något som representerar barnen. En kvinna jag jobbade med förut hade tatuerat in sina barns namn! Jättesött, men lite överkurs för min del! 


Efter att Olivia föddes fick jag det här fina halsbandet av Göran. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0